blog

Friday 5 April 2013

Anda Bijak Jauhii lah Zina...Percayalah!!


















YA ALLAH YA TUHAN KU.

KAU AMPUNKANLAH DOSA-DOSA IBU BAPA BAYI-BAYI INI.
KAU TUNJUKKANLAH MEREKA JALAN YANG BENAR.
KAU SELAMATKAN LAH DUNIA INI DARI KEKEJAMAN...

 "Ya Allah..hanya kepadaMu aku memohon keampunan..Kau ampunkanlah dosa-dosaku ya Allah...Aku sedar akan kesilapan diriku...aku tahu aku berdosa ya Allah..Berilah aku kekuatan untuk menempuh hidup yang mendatabg..dengan penuh ketenangan & barakah daripadaMu..sesungguhnya Engkaulah Yang Maha Pengampun lagi Maha Mengasihani hamba-hambaMu yang lemah"





Waspadalah dengan pergaulan bebas kerana ini bukan BUDAYA KITA..Kita mampu berubah!! Jom..Kami bantu anda ..semuanya atas sebab...........---}

----}.......................



& INI SEMUA BUKAN BUDAYA KITA>>>




Together We care_We Love








No comments:

Post a Comment